Kültür Sanat ve Sosyal İşler Müdürlüğü ekipleri, Duydum Mahallesinde bulunan okulu ziyaret ederek öğrencilerin karne sevincine ortak oldu.
Ziyarette öğrencilere yaz tatili boyunca okumaları için kitaplar hediye edilirken, çeşitli ikramlarda da bulunuldu.
Ekipler, öğrencilerle sohbet ederek eğitim hayatlarında başarılar dilerken, kitap okuma alışkanlığının önemine dikkat çekti.
Karne günü sürpriziyle mutlu olan öğrencileri, Siverek Belediye Başkanı Ali Murat Bucak ile belediye ekiplerine teşekkür etti.

0 Yorum